vrijdag 14 februari 2014

Give Away


Ik heb goed nieuws, beter nieuws en slecht nieuws...

Laten we beginnen met het slechte, dan is dat aan het eind van het verhaal waarschijnlijk weer vergeten! Mijn computertje heeft issues...Om de tien minuten besluit hij uit te gaan, gewoon zomaar, zonder reden of aankondiging.. Geen foutmeldingen niks, gewoon spontaan een black out. Heel sci-fi natuurlijk, zo'n zelfdenkende computer... Al vind ik het ronduit arrogant, dat híj wel even besluit wanneer ik (weer eens) te lang achter het scherm zit!

Het goede nieuws is dat ik, dankzij een lieve vriendin van wie ik een avondje haar laptop mocht lenen, toch nog een berichtje kan plaatsen. Geheel toevallig, al dan wel toepasselijk, op valentijnsdag!

Een tijdje terug, nog in het vorige jaar (*schaam, wat gaat de tijd toch snel!),  kreeg ik van Liesbeth van Ontroerend Goed een fair trade cadeautje in de bus. Een supertoffe actie, gestart in de fair trade week, waarbij een heuse fair trade-geschenkenketting werd gelanceerd!


Nu is de bedoeling natuurlijk dat deze geschenkenketting steeds langer én breder gaat worden.
Ta da, dé reden voor het 'betere' nieuws:  een Fair Trade Give away!


Drie nog wel! 
Voor elk een notitieboekje met grafisch printje van Return to Sender & een origami kraanvogeltje, gevouwen van fair trade Return to Sender papier (zo, een mond vol..). 
Wie mag ik gaan verblijden ;) ?
Je kan meedoen tot volgende week vrijdag, de 21e. 


Volgen is gezellig, linken is leuk, doorgeven mooi, maar allemaal geen verplichting! 


Hopelijk is volgende week mijn computer ook weer helemaal in orde, zodat ik al jullie berichtjes kan gaan lezen én reageren! 

En tja... een berichtje plaatsen op Valentijnsdag, daar moet natuurlijk wel een hartje inzitten... Laat het nu ook nog eens matchen met mijn give away thema.. én als we er nog een #letsspreadsomelove ingooien is hij helemaal multifunctioneel ;) 

Dank je wel, Rianne.
Je ketting is echt supermooi!

Fijn weekend!!!
-X-

 



 

13 opmerkingen:

  1. Return to sender...als dat geen valentijngedachte is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe... je laptop kaput...das nie grappig. Hoop dat i het snel weer doet of dat je een nieuwe hebt.
    Mooie give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat de kuren van lappen snel over zijn en ja leuke give away, doe graag mee hoor gezellig ,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh herkenbaar die lichte haat-liefde verhouding met onze door bitjes en chipjes gestuurde vrienden ;) Hopelijk doet ie snel weer wat jij wil :) Wat een lieve give away, ik doe graag mee.

    Fijn weekend nog en liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh kan ik er ook zo "Grrrr..." van worden als mijn computer niet doet wat ik wil. Hopelijk kan de jouwe nog gemaakt worden een nieuwe is zo´n duur geintje.. Ik doe ook graag mee aan de give away! Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eens zoeken of er ergens een timer zit, soort slaapstand zeg maar!

    Ik doe ook mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeeeer vervelend die zelfdenkende laptoppies (of andersoort apparaten)..
    Wat een mooie Give-Away en die ketting is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ah, technologie is handig, maar je kan er toch niet op rekenen hé! en de tijd die voorbijvliegt... ook héél herkenbaar. Ik ga niet opnieuw meedoen hier, al vind ik je notitieboekjes wel prachtig. Return to Sender vind ik ook een heel leuk initiatief, dat ik leerde kennen omdat ik er een slinger van kado kreeg. Helaas verzenden ze enkel in NL, wel hebben ze een paar dingen in de hema in BE. Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed idee is dat, zo'n give away! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alééé laptopke, laat ons niet in de steek hé, ik kom hier veel te graag :-) Fijne give-away, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Prachtige boekjes, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg, mag ik ook meedoen ? By the way, heb je dat kraanvogeltje zelf gevouwen ?
    O, en ik ben nog niet helemaal mee: is het de bedoeling dat de winnaars dan zelf ook iets verzenden of zo ?
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai sneksniltje! leuk dat je mee wilt doen. Doorgeven is geen verplichting hoor. En als je wel wilt doorgeven, het hoeft niet per se 'online' te zijn. Je kan ook iemand in je buurt verrassen ;)

      Verwijderen