woensdag 2 januari 2013

Helluh Ola Hallo Aloha Hello Hai



Alsof ik de afgelopen jaren op een onbewoond eiland heb gewoond.... het bloggen is compleet en totaal langs mij heengegaan. Kwam weleens 'per ongeluk' via een zoekopdracht op een blog terecht, maar snapte eigenlijk niet zo goed wat ermee te doen was.

Maar nu mijn kleine (grote) knul zijn wereld vergroot door naar de basisschool te gaan, heb ik besloten hetzelfde te doen. Na avonden (en avonden....en avonden... en ochtenden...en dagen ... snap niet waar de tijd heen gaat) bloghoppen ben ik helemaal overtuigd. Een heel nieuwe, creatieve wereld daarbuiten (uh hierbinnen), waarin unieke, handgemaakte creaties worden gedeeld, complimentjes worden gegeven, DIY's en natuurlijk leuke weggevertjes. Ja, ik wil ook!

Dus hallo, hai en hopelijk laat je een berichtje achter.... want ik kan nog heel veel leren: heeft iemand tips, trucs, adviezen of gewoon een leuk praatje, you know what to do (en ik waarschijnlijk spoedig ook ;) ).

Warme Groeten,
Kim


10 opmerkingen:

  1. Hallo Kim, 1 moet de eerste zijn.. succes met je blog in Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Jolanda, Dank je wel! Leuk om een berichtje te krijgen :D

      Verwijderen
  2. Hoi, bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog! (op de een of andere manier waren ze in de spambox terecht gekomen, dus ik zag ze nu pas). Welkom in blogland. Ben heel benieuwd naar al je belevenissen en verhalen. Je blog ziet er alvast heel leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    leuk dat je een reactie hebt achtergelaten op m'n blog en me gezellig volgt.
    Ga jou ook zeker volgen. Ziet er al leuk uit hoor!
    En op je "blogtechnische"vraag terug te komen: volgens mij heb je de tabjes al gevonden :).
    Succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Er gaat een wereld voor je open als je een blog hebt!
    En mocht je er een keer niet uitkomen met blogger, dan mag je mij áltijd een mailtje sturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is idd nu al leuk! Fijn dat ik bij je terecht kan voor mijn vragen (weet je echt wel waar je aan begint??) :D

      Verwijderen
    2. Zeker :) haha! Voor tekenen in photoshop heb ik ook even moeten zoeken. Ik kijk meestal op Puglypixl.com of youtube!

      Verwijderen
  5. Verslavend is het! Maar wel super leuk, dus bij deze WELKOM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi! Dank je wel. Nu, na een paar weekjes, vindt ik het al wel héél erg leuk.

      Verwijderen
  6. Hey die Kim daar ben ik ook dan. Wat een gezellige schrijfstijl heb je en wat lief van je dat je mijn dochter een verjaardagskaart wilt sturen. Ik verheug me al op al die kaartjes voor haar op de deurmat. Wat een surprise zal dat zijn. Ik wilde het al bijna gisteren verklappen toen ze de prachtige omhaakte kaartjes had gezien van Ellen van Ietsiepietsiekitschie, maar ik heb me kunnen inhouden ;).
    Ik ga je volgen! En gezellig dat je mij ook volgt.
    De beste tip qua blogspot is toch wel om lekker jezelf te zijn en gezellige blogberichtjes te schrijven en ook gezellig bij anderen op bezoek gaan en berichtjes achterlaten. Dat werkt toch het meest aanstekelijke :).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen