donderdag 31 januari 2013

Zonnige eitjes en veggies

Zag deze net hier en vind 'm superleuk. Ik weet niet of het echt zal helpen om ze meer groen te laten eten, maar het ziet er wel erg feestelijk uit.
 
 
Helaas voor mij.... ik mag deze maand geen eitjes (misschien ook leuk voor vegan zonne-pannenkoekjes..)
Morgen is het namelijk zover. De Vegan Challenge gaat van start....
En met mij gaan nog heel veel anderen zich in het plantaardige avontuur storten.  Waaronder een erg moedige mede-blogger,
De Verdubbeldame.
 
Zij heeft een mooi initiatief:
"Jij belooft om iets te doen dat bijdraagt aan een betere wereld, en verzoekt de Verdubbeldame om die goede daad te verdubbelen door precies hetzelfde te doen."
 
 
 
En dan.. mijn vegan try outs.
 Hoe de mannen het vonden....
De wraps waren een heerlijk !!
Echt een aanrader. Grote Jongen smulde, smakte en heeft me wel drie keer gezegd hoe lekker het was (nu heb ik het geluk dat hij in een ik-wil-alles-wel-proberen-fase zit)
 
Kleine man kan nog niet zoveel praten (alles en iedereen is momenteel nog mama) maar alle gerechten waarbij er meer gegeten wordt dan naast hem op de grond belandt is een succes!

De risotto werd totaal genegeerd. Ik had de paddenstoelen al vervangen door champignons (zeer klein gesneden champignons) maar nog werden ze vuil aangekeken en de bordjes werden demonstratief naar het midden van de tafel geschoven.. Ik vond hem overigens wel lekker!
 
En als laatste de ovenpasta... tja.. de pasta was lekker, maar de groene slierten werden er door de mannen eerst even fijntjes uitgehaald!
 
Hmmm... ben benieuwd... Fijne avond allemaal.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten