donderdag 31 januari 2013

Romantische Post

Zie je wel... post brengt mensen samen! :D
 
 

16 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje, waar heb je dat gevonden?
    Om een filmpje rechtstreeks op je blog te plaatsen kies je de optie nieuw bericht, video invoegen. Die staat in de werkbalk bovenaan naast afbeelding invoegen. Dan kies je onder uploaden,'van youtube', links in het menu. Ik heb alleen nog niet gevonden hoe je een groter formaat kan selecteren. Moest jij het vinden, laat het mij weten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thnx voor het advies! ja, ik kwam idd tot aan de youtube upload functie.. maar kon toen dit filmpje niet meer vinden (ik heb het dus van youtube)

      maar, ga er nog wel even mee oefenen...

      Verwijderen
  2. Heerlijk :) 6 minuten genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw. Dank voor dit prachtige filmpje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS: ik voeg filmpjes toe door op de site van youtube onder het filmpje op delen te klikken en dan de html code kopiëren en die plak ik in mijn blog onder html...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oohhhhhh, dat is ook nog even een optie.
      houd 'm in gedachten voor de volgende keer! Dank je.

      Verwijderen
  5. Lief! ik dacht, ohjee duurt 6 minuten, heb ik geen tijd voor....maar ik MOEST het gewoon zien!! Even een ZEN momentje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier nog iets dergelijks voor de liefhebbers;

    http://www.youtube.com/watch?v=mT32z5yroxs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk en inspirerend blog heb je, ik blijf hangen hoor !!

    Liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig filmpje en ik vind het ook zo mooi getekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke veelzijdige blog! Ik ga je volgens!
    Groetjes,
    Mariel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk filmpje!! Via Janina kwam ik erachter dat ik je nog niet volgde, terwijl ik dacht dat ik dat wel deed, schaam, schaam!! Bij deze geregeld hoor!
    Fijn weekend!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb net even genoten van je filmpje. Mooi! Dankjewel om het met ons te delen :).

    BeantwoordenVerwijderen