zondag 20 januari 2013

Weekmenu

Op het menu voor deze week
 
Om de verandering iets geleidelijker te laten gaan voor de heren in huis, wil ik deze week al wat vegan-recepten uitproberen. Even kijken wat ze wel en vooral niet lekker vinden (lees: weigeren te eten!)  zodat ik daar straks meer rekening mee kan houden. En dat ik zo zelf ook kan wennen aan alle nieuwe produkten (en straks niet meer verdwaal in de natuurwinkel) is mooi meegenomen!
 
Deze week: 
 
 
Ben benieuwd!
 
 
 
De schitterende foto's (oh, wat heb ik nog veel te leren!) én recepten zijn van hier! 

2 opmerkingen:

  1. Mim, ik adviseer je echt prijzen te vergelijken bij alternatieven van de natuurwinkel. Voor sommige producten betaal je daar veel te veel! Zo haal ik bij de natuurwinkel een kilo spelt voor €2,89 en in de molen (vers gemalen, in de omgeving verbouwd) €1,70! Het kost even tijd en het nadeel vind ik dat ik nu speciaal naar die molen moet, maar meer dan een euro verschil vind ik de moeite. (Ik hoef er niet zo ver voor om.) Bij boeren/molens e.d. is het ook persoonlijker, kun je gerust grotere hoeveelheden halen (scheelt weer die extra ritjes) en doen ze er nog wel eens een extraatje bij als je heel vriendelijk bent =P
    Laat je ons weten wat de mannen ervan vonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is idd waar.. Dan moet ik wel even op zoek gaan, woon in een stad en heb geen idee hoeveel plaatselijke molens/boeren wij hier hebben. En waar die dan zijn! Maar wel het googlen waard.
      Thnx voor de tip!

      Verwijderen