vrijdag 25 januari 2013

"Spontaan" bloemetje van m'n mannen

Met mijn meest treurig klinkende stem, inclusief pruillip, vraag ik: "en voor mij?"

Stilte.


De jongens zijn met papa op stap geweest. Grote zoon moest nodig geknipt worden (nou ja.. eigenlijk wil ik hem stiekem met lang haar.. hij heeft zo'n lekker retro modelletje, maar hijzelf is helemaal gek op kort haar. 'Net als soldaten mam'!)

En wanneer de mannen op pad gaan kan dat natuurlijk niet alleen voor de kapsalon... ze moeten dan ook even bij het speelgoed kijken! "Voor de jongens" zegt paps met grote glimlach.


Dus kleine man komt thuis met een hoop praatjes, grote honger en een dino'tje.
Grote jongen rent het liefst meteen naar zijn kamer om met z'n nieuwe tank-auto'tje te spelen (tja, hoort bij z'n nieuwe kapsel he)
En Mr man is tevreden, want hij weet met wie de jongens morgen willen spelen ;)


Dus vandaar de vraag: "En ik dan?"



"Speciaal voor jou, mam!" Hij knippert zelfs met z'n wimpers en kijkt zo lief mogelijk. Ik hoor een zachte gniffel vanuit de keuken van Mr man.

Tja... dat krijg je ervan... als je erom vraagt!

Dus zo komt het dat wij vanavond heerlijk hebben gegeten met een sierlijke broccoli op de tafel.
(want ja, je begrijpt wel, die móest nu wel in een vaasje)


Warme groetjes en alvast een heel fijn weekend!


8 opmerkingen: