zaterdag 5 januari 2013

Kleine jongens worden groot.... En mijn mannetje is de 31e alweer 6 jaar geworden!
 
De meeste volwassenen kijken vaak zorgelijk wanneer ze zijn geboortedatum horen
"ahhh... precies op oudejaarsdag.."
Maar Keano vindt het geweldig! Vuurwerk op zíjn verjaardag.... wie heeft dat nou?!
 
 Maar dan nu... het feestje!
 Sinds de basisschool is er opeens 'het kinderfeestje' bijgekomen.  En dat moet dan natuurlijk met thema... iig volgens zoonlief. Want gewoon 'verjaardag' kan niet, dan komt de voor hem heel logische vraag: "maar wát voor feest dan..?"
 
Dit jaar wordt het een Draken en Vikingen feest.
Moet natuurlijk heel stoer zijn, want wij zijn jongens,
met goede redenen (alsof ze die nodig hebben)  om te stoeien
(vechten noemt hij het zelf.. maar goed, ik ben nou eenmaal een meisje..) 

Snoep (die ik dan weer zo gezond mogelijk wil hebben)
en spelletjes (knullen-spelletjes met gooi en smijtwerk ..)

Hmmm... het gaat steeds ingewikkelder klinken!
Gelukkig heb ik dankzij de kerstvakantie wat extra tijd om hiermee bezig te zijn en alles zorgenloos en stressvrij voor te bereiden.

Iemand nog goeie ideeën?

                                              .... en een middagje vrij    ;)

 


3 opmerkingen:

  1. Hoi! Ik zag je reactie op mn blog, leuk! Voor inspiratie kijk ik vaak op Pinterest. Ik denk dat je daar voor al je vragen wel een leuke oplossing zal vinden!
    Groetjes Annis van handgehaakt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Annis. Ja, ben nu pas een beetje 'thuis' op pinterest. Ben er idd wel een beetje aan het rondkijken, dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey!!!!
    Ik ga de boeken van Lisette bekijken, dank je!

    Ik ben gelukkig gezond, hoor. Maar had een dosis stress, nu is het allemaal veel rustiger en wil heerlijk voor mijzelf zorgen. Vandaar!

    Lieve Groet, Guusje

    BeantwoordenVerwijderen