maandag 21 januari 2013

Vinderijen

 
Waar we ook zijn, Keano vindt wel 'iets'. Meestal 'natuurlijke' dingen, maar ook schroefjes, dopjes, en oud gereedschap worden trots in de zakken gestopt.
Nou ja, in míjn tas gestopt, met het (ik moet toegeven, erg logische klinkende)
 excuus dat daar meer ruimte is...

Meestal bewaren we alles in glazen weckpotten waar hij zo af en toe nog eens in kijkt,
maar vandaag kwamen alle bewaarde schatten goed van pas.
Eindelijk wisten we er iets leuks mee te maken, en vooral een íemand om het voor te maken.
 
Iets voor zijn 'oude' juf uit de kleuterklas
Iets zelf gevonden, zelf beschilderd
en door mama in elkaar gezet (met zo af toe wat technisch hulp van papa)
 
 
Het hangt nu al een paar dagen aan onze lamp
boven de eettafel (tja..fotografie is nog niet mijn sterkste kant!)

En elke ochtend hoor ik een kleine zucht als hij ernaar kijkt en 'm zachtjes laat ronddraaien. Hij wil hem dolgraag geven aan zijn juf, maar ik denk dat ik al weet wat wij aankomend weekend gaan doen,
iets zelf gevonden, zelf beschilderd, zelf gemaakt, voor in zijn eigen kamer!
 
 

4 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Hier ook een verzamelaar. Niet alleen natuurlijke spullen maar helaas ook mijn dingen :-). Als ik haar bed op maak, kom ik van alles tegen, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha... da's nog eens creatief schatzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je bij me langskwam en wat een gezellig blog heb jij! Fijne dinsdag verder!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi prachtig dat hij zo blij is met jullie creatie. Ja dat vraagt om nog eentje ;).

    BeantwoordenVerwijderen