zondag 27 januari 2013

Verwennerij

Het is pas een paar weekjes geleden dat ik m'n hoofd uit het zand heb gehaald (uit de veiligheid van mijn kleine eigen wereldje) en, eerlijk gezegd een beetje nerveus, mijn eerste stappen online heb gezet.
 
Maar sindsdien heb ik lieve reacties gekregen, give aways gewonnen, snail mail ontvangen en ben dus al met al ontzettend verwend!
 
 
De vrolijk gehaakte bloemen van Ellebel heb ik opgehangen aan het raam (wat ik helaas maar niet goed op de foto kreeg!) maar het idee is duidelijk...
 

Kleine Gelukjes stuurde me mijn eerste zomaar-post-pakketje, gewoon omdat het leuk is om ze te versturen. Nou ja, het is iig erg leuk om het te ontvangen! Of ik het versturen net zo leuk vind zal deze week blijken, ben nu al aan het maken, verzamelen en rondkijken voor hebbedingetjes om terug te sturen.
 
1. Papieren zaklantaarns met kleine sterretjes van het zijstraatje
2. Leuke kaartenset met grappige teksten.
3. En de reversible lantarentjes Shine van Jurianne Matter van djello 
 
Zo'n gezellig welkom wil ik graag delen!
 
Dus wie wil er een hartverwarmend  (*hint hint*) pakketje van mij ontvangen?
(laat een berichtje achter hieronder)  
 Vrijdagochtend 8 feb. kies ik er twee!
 
 

22 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je op mijn blog kwam kijken!!
    Dan kom ik natuurlijk ook even bij jou gluren. Alle berichten gelezen... =)
    Leuk hoor, post ontvangen!! Ik heb de 'PIF' gisteren op de bus gegooid. Wel spannend hoor, wat de ontvangers ervan vinden!!
    Jij hebt zo te zien ook al erg leuke post ontvangen!!
    Enne, ik wil wel een hartverwarmend pakketje ontvangen hoor... =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Post sturen en ontvangen is allebei leuk!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk blog heb je! Ik doe graag mee voor de hartverwarmende post en ga je volgen... Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Ik ben nu ook fanatiek bezig met kaartjes sturen en krijg zoveel leuks terug! Dus ik doe HEEEEL GRAAG MEE en je ontvangt natuurlijk ook wat leuks terug!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben de laatste tijd ook steeds meer 'echte' post gaan waarderen. Mijn eerste snailmail pakketje moet nog bij mij in de brievenbus vallen, maar heb al wel wat verstuurd naar iemand (in Maleisië!), erg spannend allemaal.. Wordt zo enthousiast van alle mooie pakketjes die ik bij zoveel mensen op hun blog zie, dat ik daar heel graag aan mee wil doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke reacties! Gelukkig maar.. ;) pfieuw...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ontdek net je blogje, leuk!! en wat fijne post heb je gekegen, groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb pas ook voor het eerst gesnailmaild en vond het ook erg leuk om te doen! Op je pakketje maak ik graag kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmmm, ik doe graag mee als dat nog kan. Alleen al het kijken naar de plaatjes maakt me blij! Die koekjes waren veel te kruidig, dus ook een beetje droog daardoor, maar ik heb pannenkoeken gemaakt... heeeeeeerlijk! Kom maar eens langs voor het recept!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een gezellige blog! Ik ga je volgen vanaf nu en op je pakketje maak ik ook graag kans. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik maak vanavond reclame voor je en doe mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dingen. Enneh... I loooove snailmail. Dus JA, ik wil wel een hartverwarmend pakketje ontvangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. IK kom hier via V-eeeeeertje, welkom in blogland, een fijne wereld he

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Doodeng die eerste stappen online...heel herkenbaar! Met klamme handjes publiceerde ik mijn eerste berichtjes, vond het zo spannend. Maar zou het nu echt niet meer willen missen, heerlijk dat bloggen en alles wat erbij hoort...ja, ook leuke echte post dus :)
    Hartverwarmend klinkt mij heel fijn in mijn oren, dus heel graag waag ik een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 8 februari, dat is onze trouwdag!
    Lijkt het me leuk dan iets hartverwarmends te winnen, dus proberen maar!!!
    Je blog ziet er leuk uit, dus gewoon lekker door bloggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Iets hartverwarmends is altijd leuk. Ik doe heel graag mee. Heb je ontdekt via veertjes. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik doe graag mee voor pakketje 3, ontdekte net pas je blog, veel succes ermee. ik heb die lantaarntjes ook al cado gedaan aan iemand maar heb ze zelf niet meer...groetjes Tiene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh dus jij was de winnaar bij Ellebel, ik kreeg er ook voor in mijn dromenvanger :). Die heb ik mega gepimpt :).
    Ik wil zekers meedoen met je snailmail actie, dochterlief gaat al een kaartje van je krijgen (zo lief van je).
    Leuke post ontvangen en versturen is zo leuk hè?!
    Maar ik ben wel blij dat het nu even wat rustiger wordt na al die flopjes die ik de laatste tijd heb verstuurd. In een maand tijd minstens 50 postzegels erdoorheen gegaan...
    Warme groetjes van Susan die bijna bij gelezen is hihii

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wauw! dan ben je flink bezig geweest :D
      leuk dat je meedoet.. en het kaartje gaat morgen op de post, ben benieuwd naar haar reactie!

      Verwijderen
  19. Oeps, ik zag ineens dat ik me nog niet aangemeld heb voor de give-away! Bij deze op de valreep!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee! Vind de lantaarntjes met sterretjes leuk! Februari is hier ook feestmaand. Mijn oudste is de 15e jarig. Bijna was het de 14e geworden, maar hij wilde er niet uit komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou op de valreepkan ik nog net meedoen zie ik! Wat zien de pakketjes er leuk uit, die witte zakjes zijn prachtig!
    Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen