donderdag 24 januari 2013

oeh.. moeilijke vraag!

Na een paar avonden heen en weer gemail, weer wat veranderingen, wat meer ideeën
andere kleurtjes, lettertypes veranderen en nog wat plaatjes inscannen hadden we een poster. Ik dacht, nu zijn we eruit, maar nichtje was niet zo zeker van d'r zaak.
Dus...
hebben we de hulp ingeroepen van het Zelf-kaartjes Team
Met alle elementen die nichtje-lief zelf al had uitgekozen hebben ze een superleuke poster gemaakt.
 
Ik blij, mailde 'm door naar nichtje en verwachtte een duidelijke keuzen maar nee, er blijft nog steeds een zweempje twijfel hangen. Dus nu, aan jullie de vraag... wat heeft de voorkeur? De eerste of tweede? (mocht ik dan toch de verkeerde keuze maken..heb ik het iig niet alleén gedaan..)
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. De 1e vind ik het leukste! Dat schaapje is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah voor mij is het duidelijk. Het poesje natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké, mijn gedachte zal je ook niet veel helpen, maar vind het schaapje en de luchtballons ontzettend leuk! ... Sorry? ;) Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm. Moeilijk.mijn eerste reactie was de tweede. Omdat de achtergrond daar helderder is (de eerste lijkt wat grijzer, maar mss lijkt dat maar zo op beeld.) Suc6!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je naar de zon wilt vliegen ga je op een wolk zitten of in een luchtballon. Toch? De tweede dus, zou ik zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haa! Meningen.. Yeeh!
    En dan zijn ze nog zo lekker verdeeld ;) heerlijk.
    Maar ik heb vandaag de knoop doorgehakt en voor de luchtballonnen gekozen, ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poes! die kijkt naar de zon!


    (Maar ik ben vast te laat, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :D maar het is hem wel geworden!

      Verwijderen
    2. Aha daar is ie dan. Had hem al eens gezien, maar goede keuze!
      Die andere vind ik qua plaatjes leuker, maar het is idd zo qua wolkje en luchtbalonnen dat die wel kunnen vliegen...

      Verwijderen